Watch it now, here it comes

Äntligen hemma i mitt stora fina rum på Allstavägen i Sundsvall.
Konstigt nog så hade jag sån jävulsk hemlängtan när jag kom till Östersund.

Tog tåget 11.22 hem och mamma och en groggy figge mötte mig på stationen.
Jag åkte hem för att sedan ta 15.15 bussen till stan med Anna och Sandra, dom pinglorna. Vi åkte till sporthallsbadet och badade, i TRE TIMMAR. Det var det mysigaste jag gjort på länge. Sedan stack vi hit och spelade guitar hero. Nu har båda åkt hem och jag sitter här, helt slut i kroppen och ska snart sova.

Igår slog jag omkull två glas med gitarren till guitar hero.
Idag slog jag sandra i huvudet med den.
Jag råkade båda gångerna. Hur roligt är inte det?

Imorgon ska vi fika och planera stockholm, sedan ska jag hämta min nya mobil, jag har bestämt mig för en annan nu. Helgen är så jävla oplanerad som den kan bli, trots att det känns som vi har hundra olika alternativ.
Nu blir det verkligen verkligen verkligen sängen för mig, PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

fin header:D

2008-03-28 @ 03:28:14
URL: http://sessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0