Who will love you?

Hallååå!
Bläää vad trött jag är, lite jobbigt faktiskt.
Just det, jag har gjort en ny header. Är ganska nöjd med den, men med tanke på hur många gånger jag suttit och förhandsvisat den så är jag redan lite trött på den, haha.

Ute på ön hos kussarna så hade vi mys, åt skitgott och gosade med världens finaste hund. Dom har nämligen köpt en leonberger, den är 13 veckor tror jag, och den väger 13 kilo. Haha, han är ENORM, och så klumpig och så fin. Ni skulle se när han skulle resa sig upp, då får man liksom ta tag under magen för att han ska komma upp annars ligger han bara och kravlar på golvet en lång stund, haha. Och kissar inne gör han också, och tro det eller ej men det är nästan lite charmigt. Han är som en liten björnunge. Jag är kär i honom. Knäppte massor med bilder, som kommer upp imorgon när jag kommer hem.

Nu sitter jag hos m&m och jag, fredrik och jim ska strax spela guitar hero, haha. Spelade det första gången idag och jag trodde aldrig att det skulle vara så roligt. Timmy lärde mig och det slutade med att han inte fick spela nånting alls, haha.

Skriver något imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0