Why can't you see this boat is sinking?

Lalalala, idag är jag glaaad. Vaknade upp hos emmas farmor imorse av att malin hoppade på mig, myys.
Vi städade och gick och köpte frukost på ica och sedan satt vi bara och glassade i solen, underbart väder.
Åkte till stan med johan och jim och kollade lite, sedan plockade mamma upp mig och jim och vi åkte upp på mittcom. Fick reda på att mina problem med mobilen inte gick på garantin, för den var fuktskadad. Så nu fick jag välja ut en ny som går på försäkringen, heeelnöjd. Kommer ut i butik på måndag och får den förmodligen då =)

Nu är jag hemma i alla fall och har bestämt mig för att vara hemma ikväll också, skönt att vara hemma en kväll och myyysa. Och imoooorgon är det KENT! Haha jag och anna har typ inte fattat det förrän idag, så nu är vi pepp :D

Nu ska jag lägga mig på soffan och dö, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0