Wishing all day...

Så, den efterlängtade fredagen. Dagen har varit onödigt lång och jobbig, lite av en dödag. Vi hade lite roliga lekar på engelskan och sedan webbdesign och då blev jag klar med min hemsida och vi fick sluta klockan 2.
Åkte till matfors och hjälpte anna och sandra med att knäppa kort. Sedan vidare till stan och firade utter på biteline. Det var inte alls gott, men trevligt sällskap. Dock så blev anna sjuk och jag känner mig inte alls kry heller och hade lite mammalängtan så vi for hem tidigare. Och här är jag.
Och vad jag gör här, precis nu vet ni nog innerst inne... Just det, lyssnar på baby bleu.
Och därför måste jag dela med den, den är grym
Och jag ska väl självklart tacka min bror johan, som är så grym och hittar den och visar den för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0