You wanna kill some time?

Jaha.... här sitter jag. Har inte skrivit på... 3 dagar, va? I söndagskväll när anna var här, så blev jag sjuk. Magsjuka. Så det var inte av pusslet jag fick ont i magen. Måndag, tisdag och idag har jag legat hemma. Men jag mår bra nu, vilket är bra, eftersom jag har lov nu.
Mamma och jag köpte ett eget pussel i måndags, 1500 bitar, började på måndageftermiddag och blev klara ikväll, nu. Nästan, endast några bitar som är kvar, som vi inte orkade.
Har inte så mycket att berätta om de här 3 dagarna. Jag har världens finaste och gosigaste katter. Och jag längtar ihjäl mig tills hon får kattungarna.

Just det, hur kunde jag glömma? Johan har kommit hem också, från Norge. Jag lyckades fånga det OTROLIGA ögonblicket.. Då Johan ligger och gosar med figge. That's BIG. På tal om figge så ligger han här bredvid mig nu, och gosar och vi ska sova nu, tror jag.
Ska på stan med anna imorgon, på förmiddagen och sedan ska jag och mamma åka och köpa nytt pussel. Nördar? Lite kanske.

Imorgon ska jag lägga in bilder, jag orkar inte hämta kameran. Imorgon.
Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0