mamma mia

Såg mamma mia idag, dåligt efter, men fan vilken bra film.

Jaha, ny vecka, nya tag.. Brukar låta så.
Men det är knepigt det där, att jag känner mig så jäääävla depimerad och less så fort det är måndag och skolan börjar. Knepigt, knepigt.

Har förövrigt matteprov imorgon och det känns riktigt förjävligt. Stort IG.
För att kanske förhindra risken lite, att få ig, så ska jag plugga lite nu.
Och prova torrschampoot som jag köpte idag, perfekt för mig som inte orkar duscha håret hela jävla tiden, tar sån jäääääkla tid att torka det. Undra hur det går.

PUSS

min smarriga tårta som jag fick igår


 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller tummarna in för provet i morgon. Det fixar du !! Ring efteråt. Kram min " lilla " flicka

2008-11-17 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0