is this the life

Fan, eftersträvar min perfekta dag men det spricker alltid. Dagen började bra, vaknade och kände mig inte alls trött. Kom till skolan och allt flöt på. Sen hade vi Psykologi A, första gången.... Där sprack det. Men måste börja tänka positivt. Fikade med anna och sandra efter skolan, tack för colan anna.
Och sedan glömde jag laddaren på skolan och när jag kom hem så hade jag inge batteri i datorn... Så jag tog fram min tekniska sida och installerade allt grejs som behövdes på min stationära för att jag skulle kunna använda den. Seriöst, jag fixade t o m drivrutinerna till ljudet!!!

Strax ska jag ta mig ett efterlängtat bad, och peppa tiger lou.
PÅ FREDAG SKA JAG OCH ANNA PÅ TIGER LOU, LALALALA.

puss



Kommentarer
Postat av: anna

Varsegod för colan! Och tack för Tiger Lou biljetten! :D

2008-11-05 @ 21:33:36
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0