so scared to lose it now

Idag är jag om möjligt ännu tröttare än igår. Vafan!! Jag sov ju 8 timmar inatt...
Skitmysig kväll igår i alla fall, med bryydarna<3 Skolan har gått någorlunda bra idag. Faktiskt.
Och allt med UF klappar och det känns så jäääkla skönt. Snart ska jag göra lite reklam. I sinom tid.

Ja just nu sitter jag här på mitt arlse i min säng. Har egentligen en del att göra ikväll, men som vanligt så väljer man dumburken. Måste i alla fall ta med pappa och handla snart. Har nationella prov i svenska imorgon. 5 TIMMAR! Döda mig....

Just det. Förändringen igår. ANNA ÄR BRUNETT!! Wiho. Gått från ljusast av oss till mörkast. Vart så jäkla fint.
Nu har jag att göra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0