time left for love

Jäklar vad dålig jag varit på att uppdatera senaste dagarna.
Men helgen har vart toppen! Drog dock på mig en förkylning, inte riktigt lika toppen.. Så nu ligger jag här, snorförkyld. Var hemma från skolan idag, måste fan bli frisk nu. Hatar att gå runt att vara småsjuk hela tiden.

Måste bara tacka min älskaaaaaaaaaaade bästa vän cookie också som fixat extrajobb åt mig nu!! Med henne på norrlands miljövård :D DU ÄR BÄST!

Nu ska jag njuta lite mer av shout out louds, sedan blir det sovtime!
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anna

he-he--he-eh-eh-ehe- JAG VET ATT JAG ÄR BÄST!

2008-11-25 @ 12:55:22
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: charlotte

Hejsan! Idag säljer jag på bloggen jätte fina nyårsklänningar under 250 kr!, skor, klänningar, Jeansjacka och kjolar. Först till kvarn!

Kika gärna in om du är intresserad!



Hälsningar Charlotte

2008-11-25 @ 12:57:51
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0