världens bästa

Nu när jag känner mig som känsligast och mest kreativ så måste jag skriva av mig lite. Jag ska berätta en väldigt viktig sak som ni abosolut inte hört mig säga förut. Något jävligt värdefullt..











Jag har världens bästa vänner.
Verkligen. Och jag är så jävla glad över det. Kan säga det hundra gånger. För jag har verkligen det.
Som ikväll, vi hade världens mysigaste kväll hos erica och jag är bara så jävla glad att jag har dessa tjejer.
Ni är så jävla bäst.
Och för att inte glömma:
Jag har världens finaste familj.

Kände att det har vart alldeles för deppigt här i bloggen på senaste tiden,
så nu blev det mer positivt.
Godnatt!


you're just a boy

Kommentarer
Postat av: SB

jag älskar dig maria<3

2008-11-09 @ 03:27:12
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0