där ögonblick blir till evighet

Igår var världens mysigaste kväll. Vi 5. Som det har varit hela jävla sommaren. Och för att inte tala om sommaren. Den var bäst. Yran, vi, håkan, äventyr. Vill göra om sommaren precis som den var.
Åter till igårkväll. vi myste med pyjamas och annat gott. Såg 2 skräckisar, varav en var den hemskaste vi någonsin sett. Vi satt på varandra, haha. Satt och pratade hela natten och gjorde de bara vi kan göra. Somnade alldeles för sent och vaknade alldeles för tidigt. Är helt död nu.

Nu är jag hemma och är så jäkla uttråkad. Någon som vill leka?!
Idag känner jag så jävla mycket som jag inte kan sätta ord på. Positivt? Negativt? Vet faktiskt inte.


Livet förändras var jag än går.



Kommentarer
Postat av: anna

JAG VILL LEKA!!!!!!!!

2008-10-29 @ 16:35:48
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0