hurtiga vi

Igår skrev jag ett inlägg som tydligen inte publicerades.. Men jag skrev bara att det är så jävla idiotiskt att sätta alla prov, redovisningar och ja allt de två sista veckorna innan lovet. Och att matte b är så jävla svårt. Sjukt idiotiskt.

Men det var igår och idag är det måndag! En ny positiv dag. Matte på förmiddag och svenska på eftermiddagen. Halveffektiv på matten, jätteeffektiv på svenskan.
Och efter skolan så simmade jag med anna och johanna. 70 längder!! 1,8 km. Så jävla duktiga.
"Kolla in i bollen nu" haha. Vi köpte månadskort.

Och just nu väntar jag på pappa som ska komma hem så han kan laga mat till mig.
Är skithungrig.
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kolla i bollen. HAHAHA

2008-10-17 @ 13:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0