när natten är lång och dagen är fri

Jag tänker väldigt mycket. Och ofta. Ja alldeles för mycket ibland. Som idag, då låg jag och tänkte och kom fram till att jag är väldigt omogen. Eller lättroad kanske vi ska kalla det. Men egentligen tror jag nog att jag trivs med det. Som att skratta tills tårarna rinner av ordet "tråkbajskorv". Eller göra en grej hundra gånger om och skratta lika mycket alla de gångerna. Som alldeles nyss då anna sa att en snygging gick utanför fönstret och då skulle jag såklart springa dit och kolla och snubblade i soffan. Det gjorde vi 20 gånger till bara för att det var så roligt och bara för att det fick oss att vika oss av skratt.
Och Anna, jag vet att du sitter mindre än 1 meter ifrån mig men om du läser det här:
Ska vi gå på en promenad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0