sämst

Japp nu är det bevisat hur dum jag är.
Skulle laga mat tills mamma kom hem, lax och potatis. Mamma förklarade hur jag skulle göra (då jag är sämst på att göra mat, kan inte ens koka ägg). Gjorde som hon sa (trodde jag) och ringde sen "mamma, visst skulle jag he ströbröd på laxen?" "ströbröd? men nej!!!!!!!!! flingsalt sa jag!!!"
Jahapp, hoppas det blir gott ändå, bara att vänta och se.

Förövrigt så har jag varit på skolan idag och sedan simmat.
Är så jävla trött ikväll alltså.

JUSTE! Har ju glömt att berätta att min kära bror johan ska skänka bort sin systemkamera till MIG!!!! En nikon d60. Har drömt om den hur länge som helst men inte haft råd, och nu ska den äntligen bli min. Och allt tack vare min generösa bror.
Om du läser det här johan, DU ÄR BÄST!


Kommentarer
Postat av: Storebror

I know i know

2008-10-18 @ 23:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0