see you soon

Coldplay - See you soon..... älskar. den.

Märker att jag egentligen inte har någon riktigt motivation till att skriva blogg. Nu känner jag mig tvingad bara för att det var så länge sen! Ja.. vad har hänt? Jag har köpt mina älsklingar, mina bebisar. De låga converse-skorna utan skaft. Jag är kär på riktigt.
I fredags firade vi anna också. Trots några jävla idioter som försökte förstöra så var kvällen kanon och det visste vi att den skulle bli. För vi har alltid roligt. Då jag somnade 6 och vaknade 10 så kan jag säga att nästan hela min lördag sov jag bort. Och jag mår inte ens dåligt över det. Men likt förbannat så är jag sjukt trött nu. Har varit hos anna idag också och firat henne och ätit tårta med hennes släkt. Mycket gott och trevligt

Ska spela lite kort med mamma nu innan jag hoppar i säng! Blir en sjukt tidig kväll idag då jag ska upp klockan 6 imorgon och fira pappsen som fyller år imorgon!

älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0