i'll see you soon..

                         


jag tänkte bara sitta och ladda upp hundratals på bilder på allt vi gjort tillsammans och sedan skriva en lite text som visar hur jävla mycket jag tycker om er tjejer. men jag vet inte vad jag ska skriva. saknar bara sommaren oerthört mycket. håkan i stockholm. skolavslutningen. alla myskvällar. drakbåt. tältningen. emmas homecoming. göteborg. ALLT.
ja bilder var det i alla fall och till och med en liten text..
ni är fan bäst, hoppas ni vet det <3 älskar er tjejer!
och emma, vi önskar att du var här.

Kommentarer
Postat av: SB

ååh,jag blir tårögd,jag vill göra om allt nu nu nu, ni är bäst av allt<333333333333

2008-10-07 @ 19:31:56
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: emmapemma

och jag önskar att jag var hos er, hela tiden!

ni är absolut bäst<3333333333

2008-10-08 @ 11:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0