16/9

Idag är det den 16 september, vilket innebär att jag fyller 17 om 2 månader! Och 18 om 1 år och 2 månader.. Äsch nu ska vi vara positiva.

Svek litegrann, började inte blogga som jag sa, och jag har kommit på varför. Jag har en förjävlig design. Jag hatar bilderna. Och det är ju lite som med anteckningsblock. Dom är mycket roligare att skriva i om dom är snygga. Så där har vi problemet. Därför tänkte jag att jag skulle pilla ihop en ny. Jag började.. och slutade lika fort. Och fortsatte i stället kolla på filmen som jag såg.
Sen förra helgen har jag sett sjukt mycket film och serier, jag måste räkna..
Hela säsong 1 av Vänner, Sex and the city, Forgetting Sarah Marshall, Made of Honor, The Nanny diaries, Fun with Dick and Jane, Hancock, Freedom Writers, Wanted, Prom Night, Gossip Girl avsnitt 2 och 3, Entourage avsnitt 1 på nya säsongen, Girl in the park, My mom's new boyfriend, Grind och Girl Interupped.
Det var nog alla.

Igårkväll fick jag åka in på sjukhuset också, då mitt öga svullnade igen och gjorde förjävligt ont. Har en infektion i ögat och har nu fått pencilin. Får inte använda linser, sitter alltså och nördar med brillor nu.
Och väntar på på pappa som är påväg hem med subway, MMMMM.
Saknar mamma också som är i nyköping nu för att sedan flyga till rom imorgon.

JUST DET. Idag fixade det sig med boende i Göteborg!!!!!! Kung. Längtar som fan.

HEJDÅ!

här försökte vår klass bygga en pyramid på brännbollsturnering förra veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0