i will learn from my mistakes

Lördag. Fina lördag. Sov så jävla länge idag och det var så sjukt skönt.

Livet leker helt enkelt, går så sjukt bra för mitt och annas uf-företag så jag vill bara skrika och hoppa! Om en vecka så har vi sett håkan igår och är precis nu på stan och shoppar i göteborg, helt perfekt. Veckan efter det ska vi fira anna. Har endel att se fram emot!

Igår var det en perfekt fredag, var uppe hos carro med anna och sandra och myste.
Sedan åkte anna och jag till mig och sov. Och här ligger jag nu. I sängen och kollar på sex and the city. Måste göra ett ryck snart och städa rummet. För idag kommer mamma hem.

Nu sker det där rycket, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0