onsdag

Onsdagkväll för att vara exakt. Har pillat ihop en ny design nu, är ganska nöjd och gillar att kolla på den. Så det måste vara positivt.

Var hemma idag också, men nu är mitt öga helt vitt (okej, inte helt) vilket betyder att jag kan ha linser, vilket betyder att jag kan gå på skolan imorgon. Och det är bra. Så jag inte missar för mycket.
Min dag har i alla fall spenderats en del med cookie då hon kom hit och överraskade mig. Det var trevligt.

Har förresten sett en till film nu, How to deal, skitbra.

Nu ska jag göra mig sovklar, ska försöka somna i tid ikväll.


har fan inte sett nån roligare bild. vi blir skrämda precis när dom knäpper. carro ser mest förvånad ut, jag och anna skiträdda och sandra sitter bara och myser hon!





Kommentarer
Postat av: maggggie

Bra Karin! Att du äntligen tog tag i saken! =) Det firar vi imorgon! Jag vet precis med vad! :D

2008-09-17 @ 23:25:11
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0