V ä s k a n



Lovade ju att fortsätta då jag hade Väskan i mina händer. Har dock inte Väskan med stort V, men jag har väskan! Och vid närmare eftertanke så tror jag att jag gillar den här lite mer. Tack mamma!

Men jag menar, ska jag börja igen så måste jag nog ha en ny design, annars är det ju lite tråkigt.. Och jag som är så jävla fantasilös. Aja det får funka ett tag!

Idag innan jag hittade Väskan! (har bestämt så åt jag mamma och anna på nya donken i birsta. Vart så jävla besviken, det luktade inte ens donken där!!!!! Sämst. Fast det smakade lika..
Nu ska jag sätta fart och göra mig sovklar, är sjukt trött. Imorgon är det skola, och vi ska förmodligen knäppa kort då. Bra skola som inte ens vet när vi ska knäppa kort.
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå ha en sådan väska. Får jag en av dig om jag börjar blogga ?

2008-09-03 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0