you make it real

Okej jag tror jag lägger ner det här snart alltså. Har fan inte tid. Hinner inte ens följa mina favvoserier ELLER läsa mina favvobloggar.

Igår fyllde ankan, löken, askungen, ANNCAROLIN OLSSON 18 år!!!!!!!!!!!! GRATTIS IGEN SNYGGING<3
På fredag firar vi henne och det kommer bli sjukt bra.

Imorgon är det 12 februari, en torsdag men inte vilken torsdag som helst. För vår älskade håkan spelar på stadshuset, wohoooooo. Ett halvårs väntan och dagen är äntligen här!!
Några fler glada nyheter har jag inte. Eller jo, åker till kreta med brudarna 2 juni och rhodos med släkten 26 augusti. Naaaajs.
Och plus att jag har en hund som är min och jättebra.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0