2009.

Nu är det 2009 och januari. Sitter i min soffa på rummet, anna ligger i sängen. Vi är lite trötta.

Gårdagen var kanon!!!! Perfekt kväll, enligt mig. Vi firade in det nya året i hamnen bland massa fina människor och fyrverkerier, efterfest hos danne för att sedan slockna i annas säng.
TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL ALLIHOPA! <3

Det enda jag har hunnit gjort hittills detta år är att sovit alldeles för länge, blivit sugen på pizza, åkt in till stan och ätit pizza med anna och rebecka, åkt hem och legat och tryckt under täcket, gått och mött anna, FRYST IHJÄL, ätit popcorn med anna och nu sitter jag som sagt här. Och snart ska jag spendera en natt i min säng för första gången det här året! Coolt.

Gott nytt år och godnatt!
Bilder kommer när jag får tummen ur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0