låt oss dansa

Okej.
Jag vet att jag är dålig. Men vafan, jag har ingen luuuuuuuuust längre. Sämst.
Kanske lite nu då.

Idag är det fucking fabolous friday och jag är med cookie. Vi har kollat på let's dance, lekt jagis, försökt dricka espresso och snurrat i 1½ minut i mitt kök så vi höll på dö. Annas skönaste kommentar "Nu vet jag hur det känns att vara full!" HAHA.
Anledningen till våran lökkväll är så klart att jobbet kallar imorgon bitti. Tredje helgen i rad nu, men vi är pepp ändå! Eller hur, anna?

Avklarade också idag min första vecka på Barista idag, där jag har APU. 1 klar, 4 kvar. Känns så jävla nice. Totaltrivs i alla fall.

Nu ska jag vi nörda one tree hill, tills vi slocknar. Jag vet att jag kommer slockna först, allt i sin vanliga ordning då.
MVH Konkelbäret


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack !!! Kör på nu gumman

2009-01-17 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0