moving to new york

Jag har något att erkänna. Jag är världens sämsta bloggare.
Men jag vet inte, jag älskar ju att skriva, men jag har inte haft någon lust nu under lovet. Kanske blir det annat nu när skolan börjar och man får tillbaka rutinerna igen.

Idag är det alltså tisdag och sista dagen på lovet. Imorgon börjar vardagen igen. Ska bli riktigt skönt.
Något som dock inte är lika skönt, är att jag är sjuk.. TOKSJUK. Har en hosta som fina cookie har smittat mig med. Men jag gillar dig ändå, vet du.

Jag har inte riktigt skrivit något om 2008 och det nya året. Men jag vet inte. Jag orkar inte tror jag. Jag har ändå mina fina minnen med mig, hela 2008. Det var bäst. Helt jävla perfekt. Och jag blir glad om 2009 ens blir hälften så bra som 2008.
Men as usual, nytt år, nya möjligheter. Gör om, gör rätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0