the days get shorter

Sjuk.
Riktigt jävla sjuk är jag. Sitter och lyssnar på oasis och tuggar halstabletter. Det suger verkligen att vara sjuk.
Det enda som jag lever för just nu är one tree hill.

Var alltså hemma från skolan idag, kunde inte somna inatt på grund av min jävla hosta. Det här suger verkligen.
Har bara skola veckan ut nu, sedan är det APU i 7 veckor, varav jag just fixade 3 av dem, på barista. Känns skönt.

Nu skulle jag bara behöva sätta mig och plugga tills jag spyr, men det är ju inte så lockande eller hur? Känns inte så!
Men äsch om jag tänker på alla roliga grejer vi har att se fram emot nu så ska det nog gå bra.
Håkan Hellström, Sundsvall 12/2
Håkan Hellström, Skövde 6/3
Utomlandsresa med tjejerna i sommar

Okej jag kanske kan plugga lite då.

PUSS
denna snygga ekorre spenderade jag 6 nätter i rad med, avundsjuk?
jag vet att du är det.





Kommentarer
Postat av: annco

gud vilken fin bisemråtta eller hur de stavas=)=)

2009-01-17 @ 19:11:00
Postat av: Anonym

gud vilken fin bisemråtta eller hur de stavas=)=)

2009-01-17 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0