the fire in your heart is out

Torsdagkväll och jag är fortfarande sjuk som en jävla bajskorv. Orkar fan inte vara sjuk längre.
Tur att min dag förgylldes med lite skratt i alla fall. Hittade en gammal bok som min kära mor skrivit i när hon var en liten flicksnärta bara. Mamma, känner du igen råk, lesen och sjol? Haha. Jag skrattade så jag grät.

Nu ska jag kamma luggen och fortsätta med min klädstång som jag hittat.
Innan avrundningen vill jag bara tacka gud för norska halstabletter, eller halslinser som det så fint heter på norska, och one tree hill. Det enda jag lever för just nu.




Kommentarer
Postat av: Anonym

OK Även fast du är så sjuk så MÅSTE du blogga o fixa bilder . Krya på dig / Moster

2009-01-09 @ 21:21:41
Postat av: Poffen

Råkade komma över ett klipp från Annas och ditt senaste party.

Jag tycker ni är jätteduktiga! Fortsätt så här så blir ni nog nåt stort!!



http://www.youtube.com/watch?v=zqfFrCUrEbY

2009-01-10 @ 14:26:21
Postat av: Anonym

Nu är det nog dax att du tar tag i det här igen......

2009-01-13 @ 20:52:47
Postat av: [email protected]

Vad väntar du på ????????. jag gör ju allt för dig ! ;_)

2009-01-16 @ 23:18:01
Postat av: Anonym

Hallå.... vad väntar du på ???

2009-01-16 @ 23:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0